Skab tillid
Det er som i ethvert forhold. Tillid er grundlaget, og det er det også mellem dit firma og dine kunder.
Din marketing vil ikke fungere uden.
For dine kunder køber relationen, din historie og din X factor. De køber ikke dit produkt.
Tillid er derfor en styrke, og skal være en topprioritet når det kommer til din marketing.
- Marketing
- Troværdighed
- Skab tillid
Handler du selv med nogen du ikke har tillid til?
Jo mere tillid dine kunder har til dig, jo mere vækster du.
Jo mere tillid dine kunder har til dig, jo mere omtaler de dig, og jo mere sælger du. Mund til mund salg driver globalt, hvad der svarer til 15 gange danmarks BNP! Så opbygning af tillid kan virkelig svare sig for dig.
Prøv at forestil dig du glemmer at opbygge dine kunders tillid. Tag blot disse 3 eksempler, hvad fokuseret arbejde med tillid gør for dig:
Øger kundeloyaliteten: Tillid er en nøglefaktor i dit arbejde med kundeloyalitet, og giver typisk dig langsigtede kunderelationer.
Forbedrer kundetilfredsheden: Når kunderne har tillid til dit firma, er der større sandsynlighed for, at de føler sig tilfredse med deres køb og får en positiv samlet oplevelse. Det er med til at reducere din kundeafgang og øger din kundefastholdelse.
Forbedrer dit firmas omdømme: Når kunderne stoler på dit firma, er der større sandsynlighed for de omtaler dig positivt. Du får et stærkere omdømme.
Eksemplerne kan virke oplagte, og de er det. Men det er op ad bakke at forsømme dette arbejde, så glem det ikke i den daglige travlhed.