Købsoplevelsen
Det er her du skal sikre dig dine kunder føler sig hørt.
Der er ikke noget værre, end at tabe kunder til konkurrenter på grund af noget, der let kunne være undgået.
Så det træner vi her, så det ikke sker.
For der er ikke noget bedre end en ny tilfreds kunde.
- Profit
- Kundetilfredshed
- Købsoplevelsen
Lad os få guiden frem i dig
Yes, sådan der
Der er 3 ting du let kan gøre for at øge dit salg via fokus på dine kunders købsoplevelse.
Det skal jo være nemt at blive kunde hos dig. Og det skal være nemt at være kunde hos dig.
Ingen gider det er besværligt.
Tænk det igennem. Prøv det af selv.
For dine konkurrenter sætter standarden. Er der en der har gjort det let, så forventer kunderne det samme hos dig.
Profiter af det du lærte i Din Masterplan. Det bedste ved det hele er - det koster dig ikke andet, end den tid det tager at finde dine budskaber frem.
Dine kunder vil gerne opleve en tilknytning til dit firma. Derfor betyder dit formål rigtig meget. Hvad står du for, hvad arbejder dit firma for?
Fortæl det, og profiter af det.
Dine kunder kan være usikre. De kan have travlt og være stressede.
Så når du står ansigt til ansigt med dine kunder skal du kunne guide, du skal kunne rådgive og vidensdele så de bliver sikre på du er den rette.
Den opgave betyder også en del for det indhold du skal skabe. For via dit indhold kan du fjerne meget af deres usikkerhed. Du kan vidensdele. Og de kan se dig i aktion som guide.
Hvordan lærer du mere om under emnet Marketing.