Log Ind Skab din succes konto ikon
Start din vækst

NZhero1920x1080

    Kanaler

    Du skal vælge med omhu.

    Du kan skrive de bedste tekster, men..

    Nøglen til at du skaber relationen til dine kunder er de rette marketingkanaler.

    Lad os få låst op for din vækst.

    De rette kanaler giver dit indhold ekstra værdi.

    5 tips til at komme igang med, at du får den bedste omnichannel løsning til dit firma:

    Forklar mig lige hvad omnichannel betyder? Omnichannels dækker over alt fra din kunderservice til dit firmas hjemmeside, sociale medier, e-mail, telefon og 1:1 dialoger.

    Det er din samlede pakke af kanaler du har, til at give dine kunder en sammenhængende oplevelse. Målet med din omnichannel-tilgang skal være at skabe en ensartet og problemfri oplevelse for dine kunder, uanset hvilken kanal de bruger.

    Og det er det du får 5 tips til her:

    Identificer dine virksomhedsbehov: En enkelt kanal aldrig vil være nok. Men tænk altid over have den kanal du overvejer kan, og skal gøre for dig. Du skal engagere dine kunder på tværs af kanaler, og få det til at passe ind i din kunderejse. Start med at spørge dine kunder for, hvilke kanaler der er relevante for din virksomhed. Det er jo dem, der skal bruge dem.

    Forbered forskellige løsninger: Sørg altid for at dine kanaler skaber værdi for dine kunder, og gør det lettere for dem at være kunder hos dig. Fx skal måden der betales på være så nem som overhovedet muligt.

    Se efter en løsning, der kan integreres med dine eksisterende systemer: Din omnichannel løsning skal problemfrit integreres med dine eksisterende systemer. Fx din CRM, e-handelsplatform og dit salgssystem. Ja, det er teknik, men det skal sikre, at du kan give en ensartet oplevelse på tværs af alle kanaler.

    Skab brugeroplevelsen: Gør det nemt for kunderne at finde, hvad de søger. Tilbyd fx personaliseret indhold såsom produktanbefalinger baseret på tidligere køb eller personlige tilbud via e-mail.

    Målet er du tilbyder en god oplevelse på alle stadier af kunderejsen, f.eks. med en letnavigeret webside, kompetent og hjælpsom kundeservice, og en god retur- og bytteservice.

    Overvej omkostningerne: Husk på at intet er gratis. Prisen for de forskellige omnichannel kan variere betydeligt, så overvej dit budget, og hvor meget du kan forvente at tjene på det. 

    Husk at marketing er en investering, der skal skabe dit salg. Så det skal også give mening ved at det øger dit salg.

    I Cash flow, Brugeroplevelsen og Lager kommer vi dybere ned i emnerne her.

    FS-SI-1191194146