Opmærksomhed
Dine ord skal kommunikere værdi for dine kunder.
Se emnerne
Påvirk
Målet er at få skabt en vedvarende forretning.
Troværdighed
Ingen køber fra et firma, som de ikke har tillid til.
Marketing skal skabe relationen til dine kunder.
Se artiklerne
Hvordan er det lige de forskellige kanaler kan bruges?
Hvordan får du dine gode historie til at se godt ud?
Din konverteringsrate skal kun 1 ting. Den skal øges.
Serverer din budskaber på rette tid og rette sted.
Det giver pote, at få øget dine kunders engagement.
Dine kunder køber relationen og din historie. Ikke dit produkt.
Snackwave lyft cray sartorial. Everyday carry 8-bit kombucha chicharrones meh, cold-pressed XOXO poutine photo booth.
Lorem ipsum link
Psykologen Robert Cialdini så på, hvordan du med psykologiske taktikker kan skabe produkter der er kø efter.
Taktikker...
Der er en historie, der meget fint beskriver de 2 vigtigste opgaver du har indenfor dit salg:
Hvor vigtigt det er, at...
Hvor længe skal du agere bank, og hvor meget kan du egentlig bruge på marketing?
2 ret væsentlige spørgsmål. Men hvor...