Log Ind Skab din succes konto ikon
Start din vækst

NZhero1920x1080

    Kanaler

    Der er ingen kanal der passer til alle.

    Du påvirker derfor bedst ved at finde de kanaler dine kunder foretrækker.

    Det er dine budskaber, til dine kunder serveret på rette tid og rette sted.

    Der hvor det giver mening, er der hvor du kan få dine kunder til at handle.

    Vær der hvor du skaber værdi for dine kunder.

    Der er 5 gode overvejelser du bør gøre dig når det kommer til at vælge marketingskanal.

    Overvej dine marketingmål: Skal du øge din kendskabsgrad, generere leads eller øge salget? Dit valg af fokus hjælper dig med at vælge de marketingskanaler, der bedst passer til dine mål.

    Overvej dine ressourcer: Alt koster, så overvej hvilke ressourcer du har til rådighed, når du vælger marketingskanaler. Husk også de tidsmæssige og personale når du tænker ressourcer. Så du kan håndtere de kanaler du vælger.

    Brug data og analyser: Brug data og analyser, såsom Google Analytics og sociale medieplatforme, til at få indsigt i, hvilke kanaler der genererer mest trafik, leads og salg.

    Overvej offline kanaler: Der er stadig muligheder for at være synlig offline. Dette kan være gennem print-reklamer, eventmarketing, influencer-marketing, messer og åbent hus dag.

    Overvej din content marketing: Content marketing er fx at du laver blogindlæg, infografikker, videoer eller webinars. Men hvor skal du bruge hvad?

    I Skab relationen dykker vi yderligere ned i dine muligheder, og hvordan du får mest ud af dine marketingskroner og dit content.

    FS-SI-1365436662