Log Ind Skab din succes konto ikon
Start din vækst

NZhero1920x1080

    Konverter

    Dit mål er at få mere ud af den trafik, du allerede har.

    Og her er konvertering det eneste, der betyder noget.

    Den vej du har designet skal gøre det nemt for dine kunder at opnå det de gerne vil.

    Det starter med at de opdager dig.

    Øget forståelse af dine kunder, giver øget konvertering.

    Din konverteringsrate øges med disse 5 råd.

    Du kan ikke ramme den i bulls eye i første forsøg.

    Det du kan er at lære målrettet. Om hvad det er der virker. Og arbejde målrettet på udvalgte områder. Her 5 oplagte:

    Fokusér på din målgruppe: Hvem er dine målgrupper, og hvad der motiverer dem til at handle? Bedste råd er, prøv dig frem.

    Gør dine landingssider effektive: Den er det første kunderne ser. Fanger du ikke der er de videre. Test dine budskaber og overskrifter. Og negligere ikke et attraktivt design.

    Tilbyd personligt tilpassede tilbud: Personligt tilpassede tilbud får kunderne til at føle sig specielle og værdsatte. Fx baseret på deres købshistorik eller demografiske oplysninger.

    Optimer brugeroplevelsen: Overskriften her er, fjern forhindringer i at kunne handle hos dig. Dvs ingen langsom indlæsningstid, komplicerede checkout-processer eller "betal via girokort".

    Test og optimér løbende: Hvad beliggenhed er for boligen, er optimering den x3 der gælder her. Det er vigtigt at teste og optimere løbende for at se, hvad der fungerer bedst. Fx at lave A/B-tests for at se, hvilke designelementer og budskaber der fører til flest konverteringer.

    Der er naturligvis meget mere. I Din kundes succes kan du arbejde videre med forståelsen af dine kunder. Og i afsnittet Brugeroplevelsen finder du artikler, der giver dig flere gode råd til hvordan du arbejder med din brugeroplevelse. 

    FS-SI-1365436662